poniedziałek, 1 czerwca 2020

Działania arytmetyczne - utrwalenie - wtorek 2 czerwca

Dzień dobry!

Mam nadzieję, że wczorajsze świętowanie Dnia Dziecka się udało i wracasz do nauki wypoczęty i pełen zapału. 

Twoi koledzy biorą dziś udział w konkursie matematycznym, trzymaj więc za nich kciuki. Tymczasem przygotowałam dla Ciebie kilka krótkich zadań powtórkowych. Dotyczą one czterech podstawowych działań matematycznych - dodawania, odejmowania, mnożenia oraz dzielenia. 

Wszystkie zadania są interaktywne. Chciałabym, abyś sprawdził w ten sposób swoją wiedzę. 

Życzę Ci udanej zabawy!

 

1. Na początek dodawanie. Dodaj w pamięci lub wybranym sposobem na kartce i zaznacz poprawny wynik:


2. Zmierz się w teleturnieju dla mistrzów odejmowania. Oblicz w pamięci lub wybranym sposobem na kartce i zaznacz poprawną odpowiedź. Możesz skorzystać z dwóch kół ratunkowych:


3. Pora na mnożenie. Połącz działania z prawidłowym wynikiem:


4. Czas na trochę ruchu:


Napij się wody i wróć do matematycznych wyzwań.

5. Teraz powtórka z dzielenia w zakresie 100. Dopasuj wynik do działania:


6. W tym ćwiczeniu musisz wykazać się spostrzegawczością. Wytrop wszystkie krety z poprawnymi działaniami:


7. Na koniec utrwal nazwy liczb w poszczególnych działaniach. Sięgnij do zakamarków swojej pamięci i przypomnij sobie, jak nazywa się wynik dodawania, odejmowania, itd:


To już wszystkie matematyczne wyzwania na dziś.  Jestem przekonana, ze doskonale sobie poradziłeś!

13 komentarzy:

  1. Pani Aniu miałam problem z połączeniem się a mamy i taty nie było w domu więc zrobiłam sama na blogu to była fajna lekcja .

    OdpowiedzUsuń
  2. Wykonane Pati i Wercia. Leon skończony mam nadzieję że będzie lepiej niż w drugiej klasie. Wercia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zuzia
    zrobione

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Aniu,zrobiłem.Za każdym razem byłem 3 w rankingu. Pozdrawiam serdecznie. Kaziu.😀🐱‍💻🎉

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Aniu dzisiejsze zadania interaktywne były super, mam nadzieję że częściej będzie takich lekcji! :)

    OdpowiedzUsuń